.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یشنهاد ۵ میلیاردی به کاندیدای احتمالی!

برخي از اعضاي اصلي ستاد ميرحسين موسوي پيشنهادهايي براي فعاليت به یکی از کاندیداهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری 92 ارائه کرده اند.

به گزارش سایت ندای انقلاب این فرد كه به تازگي بحث حضور مجددش در انتخابات آتي رياست جمهوري جدي شده و فعاليت‌هاي ستاد وي در سكوت كامل خبري آغاز شده‌ است، با پيشنهاد ويژه اي از سوي تيم ستاد ميرحسين موسوي در انتخابات سال ۸۸ مواجه شده است.
اين تيم كه در زمان اصلاحات دوره‌هاي خاص شبكه سازي انساني را تحت نظر سازمان ملل و در كشورهاي اروپايي گذرانده‌اند، نقش ويژه‌اي در ايجاد پايگاه اجتماعي و شبكه سازي براي ستاد ميرحسين موسوي را برعهده داشتند.
اين تيم با ارائه پيشنهادي به این کاندیدای احتمالی عنوان كرده‌اند كه در ازاي دريافت مبلغ ۵ ميليارد تومان، طي مدت زمان باقي مانده شبكه‌اي از هواداران در سراسر كشو براي وي ايجاد خواهند كرد. به گونه‌اي كه در ايام انتخابات بتواند با كمك اين شبكه موج تبليغاتي خود را پيش ببرد. بر اساس پيشنهاد ارائه شده، اين شبكه سازي در گروه‌هاي مختلف نظير دانشجويان، گروه‌هاي فرهنگي و اجتماعي و NGO ها صورت مي‌گيرد.

نكته جالب در خصوص اين پيشنهاد آن است كه پس از اعتراض نزديكان نامبرده به مبلغ عنوان شده از سوي اين تيم، آنها اين مبلغ را بسيار ناچيز عنوان كرده‌اند و گفته‌اند كه نمونه اين پيشنهاد را با مبلغي در حدود ۱۵ ميليارد تومان به ستاد انتخاباتي یک کاندیدای احتمالی دیگر هم  ارائه كرده‌ايم!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.